søndag 28. mars 2010

Komatryne.

Komatryne er det eneste som beskriver hvordan jeg føler meg nå.

Sov mindre enn ingenting i natt og sto opp med to spretne barn i otta.
Barn bryr seg mindre om du har sovet nada, og legger ikke merke til om du er komatryne.
På en måte er det jo en bra ting.
I allefall, barna ble hentet klokken fem over tre, og jeg hadde treningsavtale klokka fire.

Tid for ekspress-soving!! Sidelengs svalestup fra dørterskelen og under dyna. Sovnet nesten momentant og våknet av at Line gikk ut døra ved siden av for å hente meg til trening.
Forsøkte desperat å rette ansiktet ut i sine vanlige folder før jeg åpnet døren. Jeg vil si det var en delvis suksess...


Jaja... håret kjapt i hestehale, neve med nøtter og rosiner inn for raskt energiopptak, og så på vei til trening. Mye teit Line/AnneCath humor, samt det faktum at det bare var kjekkaser på trening gjorde at jeg våknet til slutt.. sånn to tredjedeler inn i treninga.
Alt i alt må jeg si meg fornøyd. Skuslet ikke unna med noen øvelser, bortsett fra at vi tok fem minutter mindre på kondisdelen... DET teller ikke synes jeg. :)

Line kom innom i stad for å hente seg litt rødvin til "middagen".. Da fikk jeg et kort øyeblikk et inntrykk av hvordan livet mitt KAN fortone seg når jeg blir eldre..
Der sto jeg.. med en katt under venstrearmen (måtte passe på at Luke Skywalker, eller Luke Starwarser som Fredrik på to år kaller ham, ikke stakk av..) og et glass rødvin i høyre hånd..
SER det for meg.. Rundt sytti år, i småblomstret kjole. Absolutt ingen midje og henfallen til rødvin. Jeg og kattene mine. Yiiiihaaa!!!! :) Man dør i en alder av nittiåtte, omgitt av sytti sultne katter, og femti tomme trelitere med Amigo Rødvin (Verdens VERSTE og billigste rødvin)!
Hehe, den kursen vil man IKKE inn på.. :) :)


Fortsatt GOD PÅSKE!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar