onsdag 24. februar 2010

Sååååååå fornøyd!!

Dette har vært en kjempefin dag. Skal ikke klage, har mange fine dager da.. :) Fant ut at jeg hadde lyst på litt vinterferie og tok avspasering fra kl 13.00. Dro hjem og baaaare slappet av. Sovnet ikke før kl 01 i natt så jeg var litt trøtt. Stor takk til sjefen som stort sett finner seg i mine spontane sprell. :) Så kom Roy med gutta til middag, og de hadde med seg en jente fra barnehagen på besøk. Og så kom sannelig Line og Mina på besøk også. Det så helt BOMBA ut her en stund. Men det er en GOD type bomba.. på en måte. Gladbombing!! :) I tillegg har jeg fått "ny" lenestol og cdhyller i dag. Det er så fiiint når folk skal kvitte seg med ting som passer kjempefint hos meg. Det har vært litt konkurranse om lenestolen i dag, men endelig er den min, bare min!! Og litt Luke Skywalker sin da. Han sitter oppå meg nå mens jeg skriver. Han har fått kjørt seg i dag, med fire unger som alle synes at kattunger er det søteste og kuleste som finnes. :) Nå er det meg, lenestol og tv som gjelder. Nyvaska og pent over alt. DIGG. :):)

Anne Cath.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar