fredag 12. februar 2010

Gutta boys i hus igjen.. digg.


Endelig er huset fyllt av skrik, skrål og leker overalt. Godt å ha gutta tilbake etter to uker hos papsen. Vanligvis er det annen hver uke, men siden pappan har vært borte en lengre periode var det altså to uker denne gang. Takket være fantastisk samarbeid har jeg sett gutta nesten hver dag i denne perioden så jeg skal ikke klage. :) Akkurat nå ligger to små i køyesenga og synger Marius Müller i kor. Tøft! Lillepusen, som i dag fikk det besynderlige navnet Luke Skywalker har sovnet sammenkrøllet inntil meg på sofaen. Muffin (gamlekatten) som fremdeles er litt fornærmet over nyeste tilskudd på stammen glor olmt på meg borte fra tv-benken. GET USED TO IT.. sier jeg bare. Luke er her for å bli. Nå er ikke Muffin en vanskelig katt, men en hver katt med respekt for seg selv må vise litt forakt ovenfor nykommere. I morgen er det duket for frokost med Line og Mina før vi skal ut og ake. Meldt strålende sol, så det er ingen grunn til å være inne!!
Anne Cath. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar